Strona dla posła, która została przygotowana przy okazji wyborów parlamentarnych w roku 2015. Z uwagi złego zdania Polaków na temat osób rządzących naszym krajem, zdecydowaliśmy się pokazać kandydata po ludzku jako kochającego ojca i męża. Strategię zmian KWW Kukiz ’15 przedstawiliśmy w formie przyjaznego bloga wraz z trafionym zdjęciami. Przełożyło się to na liczbę odwiedzin, których liczba wyniosła ponad 10 tysięcy w ciągu 25 dni, a większość artykułów zdobyła przynajmniej ćwierć tysiąca polubień na facebooku. Prowadzenie aktywnego marketingu wirusowego powodowało, że ludzie chętnie zagłębiali się w lekturę bez względu, z którą opcja polityczną sympatyzują na co dzień.
W stronę zainstalowaliśmy system komentarzy oraz newsletter co ułatwiło bliższy kontakt osobom, które naprawdę miały ochotę przemyśleć na poważnie wybór przy urnie wyborczej. Dzięki tak wygodnej formie kontaktu nasz klient spotykał się z wyborcami, którzy chcieli go osobiście poznać.
Jak wygląda strona w całej okazałości możecie Państwo zobaczyć tutaj: Kliknij by zobaczyć stronę