Wyklikiwanie reklam
Czy przeznaczasz swoje pieniądze na reklamy AdWords?
Czy mimo znikającego budżetu nikt nie dzwoni, aby zapytać się o Twoją usługę?
Może to być spowodowane nieuczciwym działaniem konkurencji, która w odpowiedni sposób „wyklikuje” Twoje reklamy…
W jaki sposób mogę to sprawdzić?
Nasza firma ma na to gotowe i sprawdzone rozwiązanie i skutecznie weryfikuje tego typu nadużycia, jednocześnie przedstawia zebrany materiał do Google na podstawie którego następują realne zwroty pieniędzy na konta reklamodawców.
Otóż robią, ponieważ część pieniędzy wraca z powrotem do budżetu reklamy jako nieprawidłowe kliknięcia. Jednak w tym miejscu trzeba przyznać że nawet zaawansowana heurystyka Google nie jest idealna. Po pierwsze zwrot za nieprawidłowe kliknięcia ma swoją bezwładność i często dochodzi do sytuacji, że Twój budżet reklamowy kończy się, a Twoje reklamy przestają się pojawiać. Przez nagminne powtarzanie się takich sytuacji tracisz bezpowrotnie swoich klientów i twój biznes powoli staje na krawędzi „być albo nie być”.
Szczegółowa analiza kampanii AdWords
Dlatego w tym momencie nic nie zastąpi analizy wyspecjalizowanej firmy, która ma wieloletnie doświadczenie w reklamach AdWords. Porównanie pewnych parametrów i przedstawienie wyników pracownikom Google najczęściej kończy się szybszym uznaniem reklamacji i zwrotem pieniędzy.
Otóż jeżeli nasza firma spostrzeże tego typu praktyki jesteśmy w stanie naszym klientom tak ustawić reklamę, aby konkurencja była szczęśliwa, że dopięła swego i wyklikała Twój budżet, lecz reklama będzie się pojawiać dla Twoich, przyszłych potencjalnych klientów. Nasze wieloletnie doświadczenie w ustawianiu reklam AdWords pozwala na ustawienie kampanii reklamowej w taki sposób, aby Twój biznes nie ucierpiał z powodu niedozwolonych praktyk konkurencji.